Bøger af Mari Jungstedt | Langeland Bibliotek

Bøger af Mari Jungstedt

portræt af Marianne Hansen

Marianne Hansen anbefaler spændingsbøger - især af Mari Jungstedt

Da jeg startede på biblioteket for 19½ år siden, læste jeg kun bøger fra virkelighedens verden eller kærlighed, helst Danielle Steel. Kunne slet ikke forholde mig til spænding, som mine kolleger læste. Men en dag fortalte min kollega Tove mig om en bog, hun havde læst, i spænding, hun fortalte så levende og intenst, at den måtte jeg bare læse.

Det var på den måde, jeg kom i gang med Mari Jungstedt. Hun kan virkelig fange mig, og jeg har meget svært ved at lægge bogen fra mig. Der sker så meget i hendes bøger, og hun fortæller så levende, at jeg næsten kan "se" alle personerne.

Har læst alle hendes bøger, kan ikke vente på den næste i serien.

Jeg har forsøgt med en kærlighedsroman igen, men de er kedelige i forhold til.

Nu har jeg efterhånden læst mange bøger i spænding, der er mange gode - kan ikke forstå at jeg ikke har gjort det for mange år siden.

Har anbefalet Mari Jungstedt til flere af vores lånere og til en anden kollega, og han har også læst hele serien.

Udgivet: Torsdag 15. november 2018 • Opdateret: Torsdag 7. december 2023