Alle arrangementer | Langeland Bibliotek

• portræt af Nick Leschly

Lev med nærvær - lev bevidst

FOREDRAG AF NICK LESCHLY - FORFATTER, AKUPUNKTØR OG GRØNTSAGSKOK.
    ons. 22/05-24 kl. 19:00 til kl. 21:00
    Langeland Bibliotek
    Voksne
    Gratis u. tilmelding
    Nid: 3279

Nick Leschly fortæller om sit foredrag:

"Dette foredrag tager udgangspunkt i min bog:
    At leve med nærvær - vejen til et rigere liv.

Bogen drager paralleller mellem buddhistisk erkendelsesteori, filosofi, psykologi og religion.
    Der fokuseres på, hvordan vi kan skabe et liv, hvor vi er mere bevidste og nærværende. Over for os selv og i vores relationer.

Det er ikke muligt at dagdrømme os til mere nærvær. Hvis vi ønsker at være nærværende, må vi være præcis det og ikke være for fortravlede, lade os rive med af for store forventninger til os selv og andre.
    Nuet er en gave, som vi må lære at kultivere med vores bevidste opmærksomhed.
    At være til stede i livet vil lede os mod en hverdag, hvor harmoni, ro og mening kan blive de bærende søjler.

Kom og vær med til et foredrag, der kan give dig nye værktøjer, nye tanker og ideer til, hvordan du kan være medskaber i dit eget liv."

portræt af Nick Leschly
22 maj