Mord i serier - Seriemord 2020 | Langeland Bibliotek

Mord i serier - Seriemord 2020

en krim der saves over i en pøl af blod
Photo: Hjørring Bibliotekerne

Blodrige og blodige serier.

Det er ikke alle serier, det er 100 % nødvendigt at læse i den rigtige rækkefølge, men oftest er det en fordel, f.eks. fordi forfatteren har en idé med forløbet fra bind til bind, eller fordi de gennemgående personer udvikler sig i løbet af serien.
Læses bøgerne i forkert rækkefølge, eller springer du over et bind i en serie, kan det være en blodfattig oplevelse.
Har en bestemt krimi sat sig i dit blodsystem, og er du ved at blive helt bleg over over ikke at kunne huske, hvad næste bog i serien hedder?
Nu er der hjælp til alle krimilæsere i form af denne blodrige oversigt med rækkefølgen i 455 krimiserier.

Mord i serier - Seriemord

Hent 2020-versionen af Mord i serier - Seriemord lige her

HUSK også at vi har et bladreeksemplar hængende ved siden af vores krimi og spændingsbøger.

Oprindeligt skrevet af Martin, Hjørring Bibliotekerne, som også har udarbejdet og opdateret listen.

Udgivet: Fredag 31. juli 2020 • Opdateret: Mandag 17. august 2020