Du skal ikke gøre andet end at dukke op, sætte dig ned og måske trække en kop kaffe. Vi læser højt for dig en halv times tid hver torsdag - alt fra romanuddrag til digte og noveller. Et lille, roligt pusterum i hverdagen til alle, der kunne trænge til det.
Højtlæsningen er gratis og kræver ingen tilmelding. Alle er velkomne!