Langeland Bibliotek

• Tea bendix

Tegneworkshop for de yngste børn (og alle andre nysgerrige! )

Kom og mød forfatter og illustrator Tea Bendix og den lille Mørkemus ved en tegneworkshop for de yngste børn (og alle andre nysgerrige...
    lør. 26/10-24 kl. 11:00 til kl. 13:00
    Langeland Bibliotek
    Børn
    Gratis u. tilmelding
    Nid: 3324

TEA BENDIX  er billedbogskunstner - forfatter, illustrator, bogtilrettelægger og performer - og har siden 1998 arbejdet med børnebøger og alt rundt om det: Børnelitteratur, børneradio, børneteater, kommunikation, koncerter, udstillinger, formidling og foredrag.

“Mørkemusens trygge rejsebog”

Mørkemusen har IKKE lyst til at rejse. Faktisk har han slet ikke lyst til at komme ud af reden og se hvad der er i haven. Men med saks og papir laver vi en lille tryghedsbog, så han godt tør komme ud og se sig om. Bogen er i passtørrelse og er et pas til Mørkemusens verden. Når man åbner den finder man alt hvad der gør en lille mus tryg og glad. Og måske er det noget som du også selv kan bruge, når du skal ud og opleve verden.

“Formålet med workshoppen er at børnene lærer at tegne og skabe på en levende og

ikkeperfektionistisk måde og opleve, at fejl er en vej til en god illustration, og at man

selv kan lave en bog og skabe et tredimensionelt univers ud af Mørkemusens verden.”