Kender du eKurser.nu? | Langeland Bibliotek

Kender du eKurser.nu?

logo for ekurser.nu
Photo: eKurser.nu

En hurtig genvej til at blive klogere.

Bibliotekerne driver sammen en portal: eKurser.nu, hvor korte videokurser kan gøre dig klogere på det, du ikke forstår, og på det, du er nysgerrig på.

Uanset om du er nybegynder eller hardcore bruger, kan du her finde noget nyt at lære om IT.

Pluk f.eks. af eksemplerne herunder, eller tag selv turen ind og find det, du har brug for.

en globus i en stak kufferter

Rejser og transport

Her er hjælp til dine rejser og ferier. Planlægning, rejsebestilling og meget mere - hvordan gør man.

gamle gulnede familiefotos

Slægtsforskning

Hvordan kommer du i gang med slægtsforskning. Find ud af hvor du kommer fra og bliv klogere på din historie.

en helbredskurve med et hjerte

Sundhed og sygdom

Find de rigtige steder at søge information om dit helbred. Find dine egne helbredsoplysninger.

tre smartphones der ligger ovenpå hinanden

Smartphone og tablet

Få introduktion eller inspiration til alle de ting, du kan med din tablet eller din smartphone.

Udgivet: Lørdag 18. februar 2017 • Opdateret: Tirsdag 20. oktober 2020